שחקן אופי גבוה, כחוש, גולמי עם קול עמוק, מזכיר את ג'ון קאראדין. השכלה פורמלית במכללת מוריס הארווי בצ'רלסטון, מערב וירג'יניה וכמגמה לאמנויות תיאטרון ב-UCLA. הכשרה מקצועית באקדמיה האמריקאית לאמנויות דרמטיות בניו יורק, ובסדנת מקס ריינהרדט בלוס אנג'לס. לפני שתקף את הוליווד, הוא בילה כמה שנים בתיאטראות אזוריים מקצה אחד של ארה"ב לקצה השני, ובנה רזומה מרשים של ביקורות זוהרות על הופעותיו בתפקידים כמו "סיראנו דה ברז'רק", "אייב לינקולן באילינוי" , "סר תומאס מור" ב"אדם לכל עונות השנה", "הנרי דראמונד" ב"לרשת את הרוח", "ריצ'רד השלישי" וכדומה, אבל מעולם לא הציעו לו אתגרים כה גבוהים בסרטים או בטלוויזיה. ובכל זאת, הוא לא נמק, אלא התענג על כל הזדמנות שניתנה לו לשחק עבור המצלמה, בין אם בהפקת אולפן גדולה ואיכותית ובין אם בהפקה הכי מטומטמת ללא תקציב ללא תקציב. כשלא שיחק, הוא חשף את מכונת הכתיבה שלו והוציא טלפלייות ותסריטים לסרטים. אולי תסריט הטלוויזיה הזכור ביותר שלו היה הראשון שלו, פרק קומי קליל בסדרת Bonanza (1959), שכותרתו Bonanza: Hoss and the Leprechauns (1963). כסופר, הוא נסחף לעיבוד תסריטים בדיבוב אנגלי של סרטים זרים. מפיקים אמריקאים החלו לקנות סדרות אנימציה יפניות מצליחות ולדובב אותן לאנגלית, וברון היה חלוץ בתעשייה הזו, שצמחה במהירות ובעצומה. הוא הפך לבמאי ועורך סיפורים של "Saban Productions", שבמהלך חמש שנים הפך לאחד מיצרני תכניות הילדים הגדולים בעולם, עם תוכניות כמו X-Men: The Animated Series (1992) ו-Mighty Morphin פאוור ריינג'רס (1993).
סרטים | 1 |
גיל | 91 |
תאריך לידה | 1932-12-26 |
נפטר בתאריך | 2000-12-01 |