בעוד ששחקניות אחרות היו מוותרות מזמן על קריירה עצובה מתוך תסכול טהור אחרי עשרות שנים של חלקים מיותרים/סיביים ברובם ללא קרדיט ותגמול קטן, הכוכבת הרב-שנתית סו קייסי מצאה איכשהו את הסיבולת לשמר במשך שישה עשורים! בסרטים משנת 1946, השחרחורת החושנית, לכל היותר, הפכה לשועלה קאמפית בכמה פצצות "דרייב-אין" משנות ה-60, אך תמיד הייתה בעלת השקפה מעוררת הערכה להפליא לגבי איך הדברים התפתחו.
כשהיא הצליחה לבסס את עצמה כשחקנית מסחרית בריאה, היא הציגה כל דבר, מדגנים ועד מכוניות בלמעלה מ-200 משימות. חלקי אורחים של טלוויזיה קלה הגיעו אליה גם בפרקים של "שעת הקומדיה של לוסי-דסי" (1957), "הביילי מבלבואה" (1964), "המופע של דיק ואן דייק" (1961), "בת האיכר" (1963), "בוורלי הילביליז" (1962). ) ומשפחה (1966), בין היתר. לגבי המסך הגדול, שום דבר לא השתנה. חלקים לא ברורים/חלקים נוספים המשיכו עם פעמונים מצלצלים (1960), איש הנשים (1961), ארוחת בוקר בטיפאני (1961), שבועיים בעיר אחרת (1962), סוג חדש של אהבה (1963) ו-The Carpetbaggers (1964). ).
לבסוף, אחרי כמעט שני עשורים של מימוש החלום שלה בהוליווד, קייסי קיבלה תפקיד ראשי! בתור ילדה רעה "ויקי לינדזי" במה שהוא ללא ספק אחד מ"תרנגולי ההודו" הגדולים ביותר בכל הזמנים, בנות החוף והמפלצת (1965), היא זכתה לשמצה שהובילה למעמד של כת מינורית. לסרט היה תקציב לא קיים והוא התקבל בצורה גרועה מכל בחינה, צורה וצורה עם יציאתו לאקרנים. קייסי אפילו נאלצה לעשות את השיער והאיפור שלה בעצמה ונאלצה לבחור את הבגדים של דמות השועלה שלה מהארון שלה. השחקנים מעולם לא קיבלו שכר עד שהסרט נמכר שנים לאחר מכן לטלוויזיה (שכותרתו מחדש כ"מפלצת מהגלישה") וזה היה עלוב בלבד. עם זאת, במהלך השנים, הסרט זכה לפי דיווחים בקאלט. שני תפקידים נוספים בכיכובו של סרטי קאמפי בלתי נשכחים הודחו בקלות בעקבותיהם. היא שיחקה אמא גבעות בדרמה הנמלטת ארץ הביצות (1966) (שכיכבה בה חתיך הפנינים של קרול ברנט לייל וואגונר) ואמא מניפולטיבית וזייפת אמנות בסרט קטלינה קאפר (1967) (שכיכב את כוכב דיסני לשעבר טומי קירק לאחר נפילתו מחסד הסטודיו, ו(שוב) לייל ואגונר).
בשנים מאוחרות יותר היא פיתחה עסק מצליח בתחום הנדל"ן. היא מצאה עבודת משחק (לעיתים קרובות ללא סוכן) לסירוגין בקולנוע ובטלוויזיה. הוצגה בכמה מחזות זמר קולנועיים בקנה מידה גבוה יותר - בתור גברת מלווה ב"מלכה גווינבר" של ונסה רדגרייב בקמלוט (1967) וכאחת משתי נשותיו של ג'ון מיטצ'ום בסרט "צייר את העגלה" (1969) - ברזומה הסרט האחרון שלה יוסיף דברים כאלה. סרטים כמו The Main Event (1979), Evilspeak (1981), Whitesnake: Live... in the Still of the Night (2005) ו-A Very Brady Sequel (1996). ב-American Beauty (1999), זוכת אוסקר עבור "הסרט הטוב ביותר" ו"השחקן הטוב ביותר", השחקנית הראשית אנט בנינג (מועמדת לשחקנית הטובה ביותר לתפקיד), מגלמת מתווך נואש שמנסה למכור את דמותה האמידה של קייסי. בַּיִת.
סרטים | 1 |
גיל | 98 |
תאריך לידה | 1926-04-08 |
נפטר בתאריך | 2019-02-21 |